Обади се 0700 18 877
Заяви куриер онлайн
Попитай Ин Тайм
LiveChat
Chat with me
UPS - United Parcel Service of America, Inc
Начало  »  Новини  »  Заявки и доставки в условията на COVID-19

Заявки и доставки в условията на COVID-19

11.11.2020

Уважаеми клиенти,

С цел спазване на установените мерки в условията на извънредно епидемично положение, моля, обърнете внимание, че заявките и доставки на пратки от и до медицински заведения и институции, лаборатории, медицински центрове и подобни по дейност учреждения ще бъдато съществявани в следните основни точки за достъп: главни и второстепенни входове, регистратури и рецепции. Моля, имайте го предвид при заявяване на посещения на куриери, както и адресиране и получване на пратки.

Важно е да предоставяте актуални и проверени телефони на лицата за контакт, затова молим за точна и информация от ваша страна, за да направим възможни приема и доставките на вашите пратки. На местата с ограничен достъп на външни лица, разчитаме на съдействието на персонала за придвижване на пратките в самите учреждения и звена към съответните получатели в отделения и администрация. Имайте предвид, че поради описаните усложнения на достъпа до различни наши клиенти, заявки за посещения на куриер и доставки се осъществяват в часовите рамки на работния ден и в момента не можем да се ангажираме с конкретни по-малки часови интервали, когато приемаме вашите заявки.  

По отношение на международните експортни пратки, изпращани до чужбина, обръщаме внимание на това, че множество населени места и дестинации в света към момента са в състояние на частична или пълна карантина. В такива условия са налице забавяния и невъзможност за доставка за определени държави и градове, които UPS няма възможност да преодолее. Уверяваме ви, че всички служители правят всичко възможно да осъществяват доставки там, където е възможно, като за това ни е необходимо вашето навременно съдействие. Насочваме ви към прилагане на следните мерки, които биха подпомогнали получаването на пратките ви:

  • потвърдена готовност на получателите ви да получават пратки и уверение, че не се намират в място с установена карантина;
  • навременна проверка от страна на изпращачи и получатели за движението на пратките в страницата на UPS: https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=bg_BG&requester=ST/ и следене на статуса им.
  • при установяване на невъзможност за доставка в съответната страна, получателят незабавно да се свърже с локален офис на UPS, с който да уговори опциите за доставка;
  • наръчаваме използването на access points - точки за получаване на пратки по UPS – това са офиси, магазини и различни видове локации в чужбина, в които пратката може да бъде получена в голям часови диапазон. Точните локации на подобни точки за достъп можете да откриете в съответните локални сайтове на UPS.

Моля да имате предвид, че с оглед на динамично променящата се ситуация COVID-19, нови ограничения биват налагани ежедневно и е възможно доставката на вашите пратки да не може да бъде извършена, дори след като е осъществен транспорта до съответната държава.Такива пратки UPS връща незабавно към изпращачите им, съгласно Правилата и условията на UPS за превоз на пратки.

Надяваме се, че горната информация ще ви е полезна при планиране на вашите заявки и доставки. За всякакви въпроси, можете да разчитате на нашето съдействие на националните ни телефони: 0 700 1 88 77 и *9696, както и на имейл: cstc@intime.bg.

Благодарим за вашето разбиране!

Бъдете здрави!

 

С уважение,

Екипът на Ин Тайм